lauantai 13. lokakuuta 2012

Tai chi - sovitusta vaille valmis

Huomenna annan mieheni matkaan valmiin tai chi korun hänen kaverilleen. Muutaman kerran olen laittanut tälle M:lle kuvia tekovaiheessa ja on ollut ilmeisesti tyytyväinen näkemäänsä, joten tällaista tuli:


Tässäpä koru kokonaisuudessaan. Hopeoitua ketjua, jousilukko platinaa, riipuksen lukko hopeaa. 


Jostain syystä mulle yhtäkkiä tuli mahdoton ahaa-elämys tuon howliitin nähdessäni. Sehän sopii kuin nakutettu tuon riipuksen sisälle. Sitä paitsi se kuulemma korostaa yin yan -juttua.





Riipuksen voi halutessaan siirtää mihin kohtaan korua vain. Vaikka sen platinalukon viereen, jos haluaa. Se on nimittäin myös melko vahva olemukseltaan, joten käy sekin katseenvangitsijana. Kätevää, eikö?


En ollut koskaan käyttänyt nauhanpäitä, mutta näköjään se sujui ihan kivasti :) 


Että semmoinen :) Huomenna kuullaan onko mitta sopiva, vai täytyykö lyhentää/pidentää. 

4 kommenttia:

  1. Vitsi, miten sinä onnistut kaikessa missä minä en? : D En oo onnistunut koskaan saamaan tuollaisia nauhanpäitä pysyvästi paikolleen, vaikka ties minkälaista narua kokeillut..
    Upea koru, massiivinen mutta henkevä! (:

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos!

      Ai, oonko mä onnistunu jossain muussakin missä sä et? :D Ja siis kyllähän mä pariin kertaan liimasin ne nauhanpäät sormiini sekä työpöytäänkin kiinni ;) Mut silti se onnistu! Kaksinkertainenhan mulla tosiaan tuo vahattu puuvillanaru olikin. Vaikuttaisko se? :)

      Poista
  2. Entisenä tai chi harrastajana sanoisin, että mielestäni olet hyvin saanut tässä toteutettua tilauksen adjektiiveja. Yin/yang vastakohtaisuus on myös hienosti läsnä, niin riipuksessa kuin ketjuosassakin.

    VastaaPoista