tiistai 27. joulukuuta 2011

Uutta oppimassa

Melkein hävettää tunnustaa, että mä oon tehnyt koruja pian kaksi vuotta, enkä oo linkittämällä tehnyt yhtään kunnollista korua. Viime viikolla tein korvakoruja linkittämällä ja nyt sitten innostuin käyttämään noita helmiä, joita mies oli mulle ostanut joululahjaksi :) Päätin, että jos aion kutsua tuota hommaa harrastuksekseni, ni mun täytyy opetella uusia juttuja. Ja lopputulokseen oon jopa tyytyväinen:



Tuossa nyt on jokaisesta korusta kaksi kuvaa, mut mä oon jotenkin innostunut noihin kollaaseihin, ne on niin käteviä! Ja miellyttää ainakin omaa silmää (:

Päätin tosiaan kieritellä tuota kuparilankaa, koska mä en yksinkertaisesti luota niihin renkaisiin. En nyt millään muista termiä niille renkaille, mutta ne on niitä, jotka on avattu. Ja ne sitten liikutellaan kiinni. Oon koittanut katsella niiden käyttöön ohjeita netistä ja oon löytänytkin, mut en jotenkin silti luota niihin :o Ehkä mulla on sitten huonolaatuisia? Ei ne kyllä pettäneet ole, jos oon kokeiluja tehnyt, mutta silti.

Isäni laittoi aattona viestin, että tonttu ehti vain käymään pankkitilillä. Huomenna olettaisin rahojen jo siirtyneen, tänään ei näkynyt vielä mitään. Mun on varmaan pakko päästä itsekin sinne Sinelliin katselemaan koruja :D Tosin ne perustarvikkeet aion silti tilata netistä, ite oon kokenu sen halvimmaksi tavaksi (:

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti