perjantai 23. joulukuuta 2011

Lahja anopille

Anoppi ei siis virallisesti ole vielä mun anoppi, mutta kyllä mä sitä anopiks aina välillä kutsun :) Mä oon koko syksyn aatellu, et teen sille joululahjaks kaulakorun. Tänään illalla sitten hoksasin, ettei mulla ole sille vielä sitä lahjaa :D *Hups*

Joten tuumasta toimeen.


Vaalean sävyisiä viljeltyjä makeanvedenhelmiä, kristallilasihelmiä ja muutama riipus, jotka halutessaan saa pois. :) Ihan kiva, vaikka itse sanonkin :) Anoppini on melko vaalea, joten tämä oli tällainen varma valinta suomalaiselle naiselle :) 

Jännittää kyllä, kun anoppi taitaa olla sen sortin naisia, jotka ovat tottuneet vähän parempaan.. eli kelpuuttaako hän tätä nopeasti väsättyä korua vaiko ei. Yhdet korvakorutkin valitsin jo tehdyistä.. 


Sopivat mielestäni hyvin tuohon kaulakoruun, kun näissä korviksissa on samanlaiset kristallilasihelmet kuin kaulakorussakin. Ja tuota hopean sävyä löytyy niinikään kaulakorusta.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti