maanantai 26. joulukuuta 2011

Joululahjoja :)



Sain aika paljon käsityöjuttuja joululahjaksi :) Mies oli käynyt ostamassa mulle kaksi korukirjaa :) Toinen on suomen- ja toinen englanninkielinen :) Hauskoja ideoita molemmissa! Nyt mä tiedän, minkä takia tuo mies innostu korujen tekemisestä ;)

Se oli ihan omin käsin käynyt myös Sinellissä  valitsemassa mulle uusia lasihelmiä :) Tarkotuksena oli ollut osta sellaisia, joita mulla ei vielä ole. Ja ihan nappiin meni se ostos :) Mulla ei ole ollut koskaan tuollaisia helmiä :) Jotain lasihelmiä nuo kai ovat.. ;) Täytynee itsekin mennä joku päivä sinne Sinelliin tutkailemaan :) Jos vaikka löytyis jotain uutta, mitä en ole vielä käyttänyt.


Tässä alimmassa kuvassa olevat langat sain anopilta :) Otan ideoita vastaan, mitä niistä tekisin. Niitä on neljä isoa kerää.. :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti